Jag skyller på vintern.

Ja, jag har varit otroligt dålig på att skriva här. Jag skyller på att jag går i ide på vintrarna, och så skyller jag lite på facebook där det mesta jag vill säga hamnar. Men, eftersom det klagas till höger och vänster där på "dagboksstatusar" så gör jag väl bäst i att hålla de längre uppdateringarna här.

Jag har lite problem med dubbla inlägg pga flytt mellan bloggportaler, antingen löser jag det eftersom när jag har tid eller så får det helt enkelt vara så, jag tvivlar ändå på att så många läser så mycket bakåt i tiden.

på torsdag får jag en efterlängtad ny mobil, med tangentbord vilket kommer att göra det tusen gånger enklare med uppdateringar här eftersom jag inte är en touchtelefontjej. Inte min grej alls det där.

Snön är en stor anledning till varför jag aldrig tänker flytta från Norrland. Tänk att beröva barnen den underbara upplevelse som snö faktiskt innebär för ett barn. Men nu är jag faktiskt less på den, jag längtar efter att slippa tjorva med yttekläder och blöta skor. Lika mycket som jag kommer att längta efter snön om några månader!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.