Färdigsjukat för den här gången.

Imorgon är det åter dags för dagis och jobb. Ronja längtar nog som en tok för hon hade bråttom i säng när jag sa att det är dags för dagis imorgon. sen har hon visserligen varit upp några svängar och somnade sent...men ändå.

Själv är jag faktiskt inte sådär jättesugen på att jobba imorgon,  jag misstänker nämligen att jag kommer att stå en stor del av dagen och med tanke på hur mina ben har känts de senaste veckorna så är jag INTE sugen på det. Men men, det måste göras, så det är väl bara att göra det.
Älskade unge.

2 kommentarer:

Lenajl sa...
27 april 2012 kl. 14:39

Jag tycker att det är ytterst trevligt att höra nåt från er igen! :)

Åsa sa...
29 april 2012 kl. 20:19

Vad söt hon är, lilla Ronja!
: D

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.