Boden tor.

Idag åkte vi till Boden och Ronjas farmor o farfar. Och motorcykeln. Jag vet inte hur många gånger Tobbe suttit på den idag.
Ronja har busat på som vanligt och jag har varit trött som vanligt. Men vi tog oss iaf ut på vägen en sväng, trots stora protester från Ronjas sida, för att rita med kritor på asfalten.
Hon gillar inte alls pappas motorcykel, speciellt illa tycker hon om den när den startas men idag skulle hon tillomed ge den en puss. Kanske för att jag igår frågade henne om vi skulle pussa den :-) Nu gäller det verkligen att passa sig för vad man säger för hon har minne som en elefant. (hennes mor som en guldfisk).

Hon slocknade i mitt knä 16.40 och trots stora och högljudda försök att väcka henne en halvtimme senare så sov hon, ända tills Tobbe bar ut henne i bilen... Lyckligtvis somnade hon om lite senare och vi gjorde en lyckad förflyttning från bilen till sängen och jag vet en unge som kommer att vara rejält utvilad imorgon.


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.