Galna kids.

Idag hörde min syster av sig och sa att kusin Hugo var sugen på Leos Lekland, och frågade om vi ville följa. Jag hann knappt säga orden innan Ronja slängt av sig sovtröjan och började göra sig redo (ta på sig skorna).
Ryggen var som vanligt paj så det var mest Carro som fick härja med barnen. Mitt härj kom i slutet då Ronja absoluuuut inte ville hem och låg hysterisk på golvet vid ytterkläderna. Jajja, nån gång blir hon lugnare...väl?

Hon sov en kvart i bilen men har sedan dess gått på som vanligt här hemma. En kvarts sömn och ändå somnade hon inte förrän nyss (nu är den cirkus 21) Ikväll lyfter jag inte över henne till hennes egen säng utan jag har tänkt snusa på henne hela natten. Efter jag sett några avsnitt The Vampire Diaries, såklart. Har fastnat. Jag såg första säsongen på två dagar, den andra lär ta lite längre tid. Och det är väl lika bra eftersom det bara finns tre säsonger. Tror jag..


0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.