Besök hos barnmorskan



Idag var det dags att mäta magen och lyssna på Bäbis hjärta. Magen hade växt hela 3 centimeter (ligger nu på 26 cm) sen förra besöket som var för två veckor sen. Tidigare har den växt en centimeter i veckan så kanske är det därför som det börjat kännas jobbigt. Hjärtat gick i 144.

Jag har börjat ta järntabletter varje dag nu (istället för varannan) eftersom blodvärdet var nere på 108 förra besöket, och det har gett resultat! Nu ligger det på 121, men efter systers skräckhistoria så vill jag gärna upp lite till :-)

Jag fick väga mig också, för första gången sen inskrivningen, det var ingen rolig upplevelse och jag längtar ännu mer efter att få träna och komma i form. Sockret låg på 7,0.

Vem av mig och BM tror ni varit ute i solen mest i sommar? :P

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.