Massa kläder!

Idag har vi fyllt på Bäbis klädförråd ordentligt. Iaf om man jämför med vad vi haft tidigare :-)
Tobbe mötte upp mig i stan när jag slutat jobbet och efter han löst medlemskap i Luleåfans åkte vi till HM (där vi fått presentkort av syster Carro) och handlade lite. Efter det åkte vi hem till henne och Erik och en mycket livlig Hugo! Där fick jag en Bola! Jag som funderat på en sån, så det var perfekt! Hon tog också fram lite bäbiskläder som vi nu fått låna.

Vi kom hem nån gång efter åtta och jag har sen dess bara legat i sängen, nu blir det sova av :-)

LÅNAT AV CARRO




Tre bodysar varav en kortarmad.
Vita byxor i nåt frottéliknande material, och två par bomullsbyxor. (De med färg
är mina favoriter!)





Tre stickade koftor och en svartvitrandig huvtröja.


Påse som jag och syster använde när vi var små.
Tobbes favorit hehe ;)


En gul och två röda sparkdräkter i plysch.
En sparkdräkt i brun manchester och en mysdress.




En grå och en turkos, otroligt mysig, overall.


FÅTT AV MAMMA


Ett par byxor i fleece. Ett par täcktossor i mörkblått.
När jag var liten hette mitt favoritgosedjur "Stampus" och var en mjuk, vit kanin. Tyvärr förolyckades han och blev möglig men min kära mor hittade en ersättare i sommar så att mitt barn får samma mjuka gosedjur att mysa med!




Fleecebyxorna hade väldigt söta fötter!




Av Mats och Sandra har vi fått en väldigt fin, brun, overall med tillhörande tossor.
Av Tant Em har vi fått en body från det stora äpplet. Cool bäbis ska det bli!




På HM köpte vi 7 st. bodys och en söt sparkdräkt.


Okej, här kom Tobbes favorit på riktigt.
Inte så svårt att lista ut vem som köpt den ;)




0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.