Onsdag


Igår fick jag två smockade kartonger med barnkläder av en på jobbet. Hur snällt var inte det? Hon skulle inte ha mer barn sa hon så hon var bara nöjd att bli av med dem. Vilket passar oss utmärkt, alla slantar vi sparar är vi tacksamma för :-)
Det var verkligen hur mycket kläder som helst, jag tänkte gå igenom dem med Tobbe imorgon. Vi har knappt träffats nåt på tre dagar så imorgon får han utegångsförbud ;)

Jag har tydligen börjat snarka och andas så högt så Tobbe har svårt att sova, magen börjar bli rejält ivägen, även när jag bara sitter ner. Det trycker upp mot revbenen. Och den ska ju bli mycket större än såhär! Var fan ska detta sluta? (och kom i håg! Jag är den enda som får säga hur stor den är. Alla kommentarer om tvillingar och shit, undanbedes BESTÄMT!)

Igår kväll var det dags för gravidfika. Tyvärr fick jag migrän en timma innan och var därför strandad hos mamma i Luleå (eftersom jag inte ser nåt när jag har migrän). Jag sov 1,5 timme och sen körde jag hem och sov för natten. Vilket betyder att jag sov ungefär 12 timmar. Det behövdes nog. I natt tänkte jag få mig en massa sömn igen för det var helt underbart att vara pigg på jobbet för första gången på ett halvår.


Min fina Bola som jag fick av syster.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.