Det är nyårsafton idag.

image

Jag känner mig inte det minsta sugen på den här dagen. Ronja är sjuk, jag är sjuk och har ondvärk i magen. Jag vet inte vad jag vill göra ikväll, det känns som att vad jag än gör så kommer jag att önska att jag vore någon annanstans. Jag har alltid känt mig väldigt sentimental på nyårsafton, jag hatar att ta farväl och detsamma gäller väl åren som går förbi. Men det senaste året har ju som sagt inte varit ett av de bästa som passerat, så idag känner jag inte den där känslan. Vi får väl se hur det känns ikväll, men år 2011 har jag så mycket att se fram emot så jag tror inte att jag kommer att bli sentimental ikväll. Jag hade gärna bara hoppat över den här dagen, önskar att den redan var bortgjord, för även om det bara är jag som bestämmer vad jag ska göra idag så känner jag ju någon slags tvång att hitta på något även om det jag, just nu, helst vill göra är att inte göra någonting och sova på tolvslaget. Vi får väl se.

1 kommentarer:

Malin sa...
31 december 2010 kl. 14:58

Jag är helt säker på att det är samme slemmige chef. Victoria Löf jobbade ju där i typ en dag. Då hade han sagt till henne när hon var å handlade att visst är du modell? Vill du jobba här.

Men efter en dag for hon itne dit nå mer..

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.