Mör.

image

Jag och Ronjan har varit i Luleå idag. Hon stannade hos mormorn med kusinerna och mostern medans jag har 'fixat ryggen'. Tyvärr tror jag att den stooora låsningen fortfarande är kvar, men vad gör man?


Jag hade hört att massören var hårdhänt, och jävlar i mig vad hårdhänt hon var. Hon verkade dock ha bra koll på vad hon sysslade med så jag lät henne köra på hårt samtidigt som jag tänkte 'jag har fött barn, det här är ingenting jämfört med det, jag har fött barn, förlossningen, förlossningen, jävlahelvetesskit vad ont det gör, ingenting jämfört med att föda barn' osv...


Hon sa att jag står snett, ena sidan är 5 cm högre än den andra.. Jag har själv sett att axlarna är sneda men jag är tydligen sned hela vägen. Hon fick tillåtelse att massera ländrygg, kring bäckenet och på sidan av rumpan, precis där jag har som mest ont, där man inte ens kan trycka litegrann utan att det gör förbannat ont. Och jag kan inte beskriva hur ont det gjorde, men jag lät henne hålla på och hipsvips gjorde det inte ont längre! HELT OTROLIGT!
Hon knakade o brakade i rygg, nacke och mellan benen...alltså typ där benen sitter fast. Hon hittade ömma punkter lite överallt i kroppen och avslutade med att konstatera att jag har väldigt spända käkmuskler, pga min nattliga tandgnissling. Inte så bra.


Jag skulle tydligen behöva gå två gånger till egentligen, men även om 550:-/timme inte är alltför dyrt så är det ändå för dyrt för mig. Men då har ni fått julklappstips iaf ;-) bidrag till tatuering och massage är allt jag önskar.


Jag kan iaf rekommendera att gå till henne, Marja tror jag hon heter...för även om det gjorde svinont så var det ändå härligt med en sån genomgång, och jag är jäkligt faschinerad över att hon kunde massera bort det onda från min rygg.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.