Mys

image

Vi har haft en ganska mysig dag, jag och Ronja. Vi har suttit i soffan och ätit nybakade Jordgubbsgömmor som inte alls gömde jorgubbssylten men som var goda nog att få Ronja att knorva med fötterna.
Vi har badat badkar, Ronja med vatten upp till hakan, tills vi båda såg ut som russin.
Att hon sen kastade i princip all mat på golvet och ville ha välling istället, och att hon tjorvat igen vid nattning, det är mindre problem idag. Jag har hittat små fina ljusglimtar i dagen och flera gånger bara suttit och tittat på min unge, som är det allra finaste jag vet.

2 kommentarer:

Mamma sa...
9 december 2010 kl. 23:11

Väntar och väntar. Snart är det min tur att mysa med prinsessan.

Liw sa...
15 december 2010 kl. 01:00

Det är tur att man kan hitta de där ljusglimtarna, annars vet jag inte hur man skulle orka..

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.