Mera stackars unge.

Natten har varit lugn. Tills klockan blev 5 och Ronja vaknade och var ledsen, hon fick lite mat och somnade i princip om. Hon var kokhet och jag hade förberett med alvedon bredvid sängen men jag lyckades inte pilla in en utan att hon vaknade. Lite kinkig var hon men jag fick ändå lite leenden och lyssna på lite surr. Sen blev hon helt plötsligt jätteslemmig i halsen, och snorig och efter att hon fått näsdroppar så kräktes hon, mest slem. Ingen lite babyspya direkt utan en riktig kräk, stackarn. Sen var hon glad igen :) Hon fick ännu mer kuddar under sig så nu halvsitter hon, och somnade så fort jag la handen mot hennes ansikte. Hon känns iaf inte varm nu. Jag ska passa på att somna om, jag fick mig bara 5 timmars sömn inatt eftersom jag fastnade lite i mitt virkande.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.