Skärtorsdag.

Idag har vi varit en sväng till stan. Tobbe, hans syster Camilla och brorsdotter Thea (som är och hälsar på här uppe) bowlade medans jag och Ronja tittade på. Jag smet iväg en sväng för att kolla efter jacka+byxa a la windstopper till Ronja men det verkar svårt. Och svårare blir det när jag inte känner för att lägga så mycket pengar på nåt hon inte kommer att använda så länge, så nåt märkesgrejs blir det inte! Även om vi fortfarande har mycket kvar på presentkortet på Kidsen...dyra kläder får vänta tills i höst!
Sen åkte vi iväg till svärisarna, de andra grillade korv medans jag tog igen mig efter fönstershoppingen (hehe). Jag hade käkat värsta brakfrukosten (!) men tills middagen var färdig var jag hungrig, och gott var det! Mmmmimosa, mums!

Nu ligger Ronja här bredvid och sover, Tobbe spelar nåt spel på datorn och jag känner för att joina Ronja i drömmarnas värld, men hon vaknar nog strax för lite käk.

Idag fick hon förresten smaka banan/äpple, GOTT tyckte hon! :)

Nä nu ska jag tjata hit Tobbe så vi kan göra den vanliga proceduren inför natten, fixa madrassen och slå på nåt att se på och somna till :) Imorgon väntar STORSTÄDNING, så det gäller att vara utvilad. Att det är stora städaredagen imorgon har jag dock inte nämnt för Tobbe än, han ska få veta det imorgon som överraskning! Hihihi! :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.