Ajkia

image

Idag åkte jag och mamma på IKEA. Jag hade ett tusenkronorspresentkort att sprätta, vilket jag gjorde med råge, och mamma skulle ha TRE saker. Och hem kom hon med tre gånger x antal saker.


Efter IKEA skyndade jag mig iväg till Boden, pussade på Ronja som varit hos far sin, och hälsade på Ronjas faster Camilla, kikade in deras nya lägenhet (jättefin!) och grattade på födelsedagen i efterskott. Och Ronja fick en present! En jättefin bok som vi ska läsa imorgon (för hon somnade i bilen hem och sover nu i min säng). Vi har blivit bortskämda med världens bästa faster och moster (eller vänta...det är väl jag? ;-) ) som är så söta med Ronja. Förra veckan fick hon en jättesöt vårmössa av mostern som är perfekt redan nu när vädret håller sig kring nollgradigt. En morbror och en farbror har hon ju också, men de träffar hon tyvärr inte så ofta :-(


Nu ska jag ta och kolla igenom vad jag köpt idag egentligen. Jag hann ju glömma bort vad jag packat in i vagnen redan innan jag nått kassorna så jag kanske får mig nån överraskning nu också?

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.