En sån dag.

image

(tilltufsad Ronjanalle)


Idag var en sån där dag.
Den började med att bilen inte startade vilket ledde till att jag inte kunde handla mjölk påväg till jobbet vilket ledde till att jag fick köka gröt utan mjölk. Men det gick ju. Sådär.
Sen tjorvade jag till det på jobbet vilket innebar merjobb, men jag klarade mig ändå inom 'tidsgränsen'. Märkte jag vid återrapporteringen av tiden. Vilket ju var bra. Dessvärre klantade jag till det med återrapporteringen av en annan produkt vilket leder till att jag måste be chefen fixa vilket känns åt helvete för jag lyckas ju alltid tjorva till det.
Jag fick testa köra lackroboten, i rummet där det sticker i näsan om man stannar en minut. Men det är det ju värt om man får lära sig nåt nytt. Men så hade vi lite bråttom med andra saker så jag fick återgå till det.
Jag har varit jättetrött hela dagen, kanske för att den fick en sån dålig start. Men nu sitter jag här i soffan med sprattel långt in i kroppen. Såklart.


Jag och Ronja har iaf busat gärnet. Jag har jagat henne tills hon kiknat av skratt och gjort sig till och skrattat med sin monsterröst, för att sen vända om och jaga mig istället. Sötungen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.