Nu är dom här...

image

Undra hur länge det tar innan jag vrålar 'Haaarrrryyyy!'? ;-)


Kissarna har tillfälligt fått flytta in här. Och de är ju inte direkt osynliga. Ina har redan hunnit väcka mig på morgonen och riva ner en kruka. Harry har klöst på soffan och sovit på mig inatt.


Idag kommer Ronja hem, jag saknar henne massor! Men, jag har gjort för lite nytta i helgen och vi får väl se hur mkt mer jag hinner när hon är hemma. Hon är verkligen överallt just nu. Och jag har ställt en blomma på golvet, på prov, vi får väl se hur länge den får vara ifred.


Ikväll är det hockey och vi håller tummarna för Skellefteå!

2 kommentarer:

Anonymous sa...
28 mars 2011 kl. 09:14

Vilken klok unge jag har (ibland) vi fortsätter hålla tummarna heja heja

IsabelleBL sa...
28 mars 2011 kl. 14:15

Vänta, va? Sa du unge?

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.