Dopat klart för denna gång.

Nu är dopet över och föräldrarna är helt slut. Jag var uppe till ett i natt för att baka färdigt tårtorna.

Hallonmousse och Dumlefluff. Spacklad med grädde och täckt med mmf. Inte direkt avancerad, men det är ju insidan som räknas ;) Fast jag störde mig rätt mkt på att "A" blev helt fel, men tröstar mig med att klockan var mycket när jag gjorde det :P

Vi tog inte så många bilder så jag ska försöka få bilder från de andra som var där. Jag vill inte lägga ut bilder på dom som var där, man vet ju aldrig om de kanske inte vill visa sig.

Ronja fick:

  • Blommor som Ronjas farmor köpt för att pryda borden med. 
  • Häftiga grisar (hemgjorda), en skylt och pengar av hennes mormor. 
  • Nalle från Teddykompaniet av Elaine och Torsten. 
  • En Kånken mini av Lillemor (Min mormors syster).
  • Tröja, tights och en praktisk tallrik med sked av Sandra, Mats, Alva och Mårten. 
  • En nalle i glas av hennes faster Camilla, Staffan och Minna. 
  • Melaminservis med Tomtebobarnen av min morbror Rickard, Lena, Elin, Björn och David. 
  • Fotoalbum med gravyr (namn, datum, tid, längd, vikt) av hennes farmor och farfar. 
  • Hjärteask och bok som låter av hennes morbror Ricki, Annica och Martin. 
  • Häftiga tavlor och en med en söt skyddsängel av Jaana och Erik. 
  • Tjockisar av hennes farfars kusin Hasse och Ellen.
  • Halsband med "Ronja" och födelsedatum ingraverat av moster och fadder Caroline, Erik och Hugo.
  • Smyckeskrik och armband av fadder Tomas, pappas tremänning Evelina och Måns. 
  • Skrin för Ronjas första tänder av hennes morfar. 
  • Pengar och halsband med hjärta av hennes gammelmormor.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.