S L U T .

Nu går jag och lägger mig i sängen. Ronja sover i soffan. Där höll jag på att skriva "sover redan", ljuset spelar mig ett spratt, det har inte riktigt gått in att klockan är "mycket" även om det är så här ljust. Jag är totalt slut, iofs har jag ätit väldigt dåligt idag så kanske är det därför. Nån som däremot inte ätit dåligt är Ronja. Hon fick smaka gröt till lunch och det verkade gott! Till middag blev det majs/potatis och även där gick det mesta ner. Kul!

Imorgon ska jag åka med Kira till Öjebyn. Kanske är det en bidragande orsak till tröttheten och svagheten i kroppen. Jag är nervös som fan. Hade det varit små knölar hade det känts bättre tror jag, men nu är ju iaf den ena ganska stor och ojämn.

Kira några år yngre än sina snart 8 år.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.