Torsdag.

Fick huvudvärk tidigt i morse när jag hittade tre knölar under Kiras mage. En stor knölig en, och två små som ärtor. Har bokat tid i Öjebyn på onsdag och jag hoppas verkligen att de säger att det bara är fettknölar. Men, nu kommer jag väl gå omkring och oroa mig konstant tills på onsdag...

Idag åker jag och Ronja till Luleå för att imorgon åka vidare till Malå. På lördag är det vm i skotercross så då ska jag släpa med mig Ronja dit, så idag blir det att köpa hörselkåpor åt damen. Det lär ju inte gå att ha vagn på rejset så jag har packat ner bärselen och sjalen, så får vi se vilken som känns bäst på lördag, det beror nog mycket på vädret också.

Nu ligger hon och gurglar, jag ska packa ner det sista och sen åker vi.

1 kommentarer:

Anna sa...
25 mars 2010 kl. 14:31

Skoj! Då kanske vi ses i helgen.Mindre skoj med Kiras knölar. Håller tummarna att allt är som det ska.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.