Freeeedag.

Idag var jag och Ronja på babysång i Luleå, vi mötte min syster och Ronjas kusin Hugo där. Efteråt åt vi lunch och sen fick jag snabba migeftersom parkeringstiden gick ut och jag skulle åka till Stroheden för att träffa mamma och mormor. Köpte lite nödvändigt till Ronja och på Lindex fick hon ett par strumpbyxor och ett par solbrillor av sin mormor.


Sen var det dags att träffa prällen för att gå igenom dopet. Jag kommer inte ens ihåg vilka psalmer vi valde, är det illa?
Hon var helt jäkla underbar och "tjatade" till oss ett rum i församlingshemmet. När jag ringde och frågade så var det fullbokat överallt, men prällen, städerskan (?) och vaktmästaren hittade ett rum som var ledigt :) Där vi egentligen skulle vara för fikat har kaos just nu. Känns skitsurt att ha bokat ett ställe och så bygger de in en hiss precis då så att det ser förjävligt ut och tydligen inte går att använda på det sätt man vill och hade tänkt sig. Det kanske hade varit bra att inte ta några bokningar under bygget? Jaja, skitsamma, blir bara så irriterad.


Har inte direkt haft en skitkul fredagskväll så jag går och lägger mig nu och hoppas på att Ronja kan vänta med bomben till iaf klockan 8.

1 kommentarer:

Carolina sa...
13 mars 2010 kl. 13:49

Vilken kool tjej i rosa brillor!Och vad skönt att ni fick flytta fikat!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.