Vad är det jag ser?

Jag trodde (hoppades) att Ronja skulle få Tobbes fina blå ögon. Men nu ser jag hur det har kommit in lite stänk av grönt/brunt. Undra vad det blir av dem i framtiden. (Ni kan ju försöka ignorera hennes sömn i ögonen, hon var ju faktiskt nyvaken)

Vi har just kommit in från en promenad som inte tog lika länge som jag trodde. Jag var väl kanske piggare nu än när jag sist gick samma sträcka. Tobbe skottar tak, Kira powernappar och Ronja är allmänt missnöjd med vilka ställningar hon än befinner sig i.

Jag ska lägga mig och slappa, och sen ska vi nog till Ronjas farmor på middag och ikväll blir det mest troligt att träffa lite vänner.

 
Mmm, finger...

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.