Ooonsdag. Tror jag.

Vaknade med huvudvärk. Inte kul. Det känns lite bättre efter ett stort glas vatten och två koppar kaffe men jag ska nog ta mig en tredje för att vara på den säkra sidan.

Igår började jag rulla ihop fetingchokladkakan med frostingen och jiiises så kladdigt det var! Jag tänkte ju göra minimuffins av dem men det var svårt utan kakform så det får bli bollar istället. De ligger i frysen nu och ska fram på lördag för att bli chokladdoppade och strösslade.

Ponjis ligger och sover, hon borde börja vakna snart och då gäller det att vara snabb! Pilla in tutten, buffa lite på rumpan, å så somnar hon om. Ska försöka få henne att sova lite längre pass istället för 30 minuter åt gången.

Jag har typ inget hår kvar nu... Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, det fortsätter ju bara rasa från mig. Tror jag ska lura syster att klippa i nacken ;) Det har lossnat så mycket att jag har hittat ett födelsemärke i hårbotten, och det ser ganska glest ut, hårbotten lyser igenom på vissa ställen :S

Jaja, skitsamma, jag har ju aldrig varit noga med mitt hår så det är väl dumt att börja nu hehe.

Det är roooligt att stå!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.