Bla.

image

Ronja blir bara roligare och roligare för varje dag, hon utveckas så himla mycket nu. När vi var hos barnläkaren för några veckor sedan så testades hennes reflexer osv. Och då kunde hon inte ta emot sig om hon tippade åt sidan när hon satt men nu har jag sett att hon gör det. Hon gör lite kryprörelser med händerna också, än kryper hon inte. På nåt sätt känns det som att hon verkligen borde krypa nu, men jag försöker intala mig om att det inte är någon panik. Jag har iaf inte hört talas om ett friskt barn som inte lärt sig gå tillslut :-)


Idag ska vi nog till Minna, som i min vän och inte som i Ronjas kusse. Jag hoppas att min syster o Hugo kommer dit också. Jag har köpt en bok till Hugo. Det var det fräckaste heter den och handlar om en mullvad som blir bajsad på huvudet av någon och så går han runt och försöker ta reda på vem den skyldiga är.


Nu både åskar och regnar det ute igen...regn har jag väl inget emot men åskan hade jag gärna sluppit. Uhh vad jag längtar till hösten!

1 kommentarer:

carro sa...
29 juli 2010 kl. 23:53

Tack för boken! Vi läste den nu i kväll. Skitsöt! Hugo ville till o med läsa själv :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.