Idag.

image

Idag har mamman och Ronjan spenderat tid tillsammans med kusin Hugo och moster Carro. Först var vi en sväng på storheden, käkade god toast och köpte nödvändigheter i form av vakumpåsar. Sen åkte vi hem till dem och umgicks lite mer, i VÄRMEN! Jäklar så varmt det var. Ronja fick testa Hugos gunga och jag och Hugo gömde oss bland vinbärsbuskarna och åt röda vinbär och krusbär. Jag längtar ihjäl mig efter att få se Ronjas nya kusin som huserar i mosterns mage. Hugo är ju så himla lik sin far så det ska bli kul att se om det kommer en mini-Carro den här gången ;) Ronja ska få en till kusin, fastern är beräknad två veckor innan mostern. Kul att hon får så många kusiner nära i ålder!


Nu ska vi sova, eller Ronja sover redan och jag borde ha sovit för länge sedan. Imorgon är det pdol, det är jag helt säker på! (fatta kul det skulle vara om det inte var det!:D)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.