Ingen lust.

Lusten att blogga finns inte riktigt nu, men den kanske kommer tillbaka. Eller, jag vet att den kommer tillbaka. Kanske är det för att det har hänt mer saker på två veckor än det gjort på sjukt länge innan? Huvudet blir så fullt av allt annat och jag tror att det är tråkigt att läsa om vad vi gjort.

I måndags var vi på Leos Lekland. Ronja var vaken när vi kom dit, vi kom precis när de andra skulle sätta sig för att fika, så vi gjorde samma sak. Ronja fick lite frukt och blev så himla trött så jag testade lägga henne i vagnen. Hon slocknade och sov och sov och sov och sov. Hon sov sig igenom i princip HELA besöket på Leos (och det var livat där kan jag säga!) och den enda hon hann träffa var Melwin en kort stund. Men jag och hon var i bollhavet själva ett tag för hon tyckte det var så himla kul! Så dit måste vi verkligen igen! :) Och barn under 1 år få komma in gratis så det är ju perfekt!

Igår och idag har hon hjälpt mig att sopa här hemma. Tyvärr bara i vardagsrummet, jag ska lära henne att sopa toagolvet tänkte jag.


I bakgrunden ser ni den fina torkställningen i form av en gungstol...

1 kommentarer:

emmy sa...
9 juli 2010 kl. 20:04

haha så jävla snygg brud! :D

Emil roade sig med att kratta från vagnen när han var liten. Det var oxå en syn!

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.