Byta igen?

När det blir en ny mobil för mig, vilket mest troligt blir på måndag, så kanske jag byter bloggställe igen, tillbaks till den gamla. Det beror på hur enkelt det är att blogga från mobilen på de olika ställena, så vi får se. Jag är inte helt nöjd med wordpress heller, kanske för att jag inte lärt mig allt än, eller för att jag haft den så kort tid och inte direkt lagt ner tid på den. Jag gillar blogspot, det enda som är fel är att man inte kan lösenordsskydda inlägg. Jaja, nog om det.

I fredags var jag och Ronja och träffade de andra barnen på Leos lekland igen. Jag klättrade och hoppade och åkte kana med Ronja i famnen, dagen efter märktes det kan jag meddela. SATANS så ont i ryggen jag hade,  helt sjukt! Men men, jag tränade den väl iaf, även om jag kanske överansträngde den en aning.


Bollhavet är kul! Fast lite läskigt ibland när man åker ner under alla bollar, men mest kul!


Idag kanske vi åker till Luleå och träffar de andra barnen igen, annars åker vi dit ändå så vi får nåt kul att göra idag!


De andra barnen är 9-10 andra barn som är födda från Augusti-09 till Januari-10 som Ronja brukar träffa, och vars föräldrar hänger på Familjeliv där vi började prata med varandra, vilket känns BRA med tanke på att vi inte fick någon föräldragrupp.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.