Hipp hipp hurra igen!

image

Idag kom Ronjas femte kusin! Min syster Carro och hennes sambo Erik fick en liten son idag, stooort grattis! Speciellt till storebror Hugo :-)


Nu hoppas jag bara att förkylningen försvinner FORT! Det går ju inte att ha två snusvänliga bäbisar i närheten men inte kunna träffa dom :-( jag tror jag hade min värsta dag idag och ronja har också haft det tufft, speciellt när det är dags att sova för natten. Hon har ingen ro i kroppen och vrider o vänder sig, klättrar o svamlar och spottar ut tutten och grinar. Försöker jag sjunga för henne, som alltid brukar funka, ja då sjunger hon också.... Knasfia.


Nu är jag svintrött och Ronja sover så jag ska väl göra det jag med. Vid sidan av sängen ligger Memo. (jag-kissar-inte-om-jag-inte-är-hemma-hunden ni vet) skönt att ha en 40+ kilos hund hemma där dörrjäveln inte går att stänga ordentligt.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.