zz







Hon blev ingen krypare, men det hade vi ju nästan misstänkt. Men nu tar hon sig tillslut framåt iaf, så nu kan man hitta henne lite överallt. Ja överallt annars än där man lämnade henne.

Usch vilken inte produktiv dag det här blev, det som började så bra. Jaja, det finns fler dagar (men de går tydligen i rasande tempo!)

Jag har varit trött hela dagen och jag skulle tro att Tobbe också varit det eftersom han jobbat natt. Men Ronja har verkade pigg hela dagen, trots att hon bara tagit sig en lur på förmiddagen. Före 19 promenerade vi hem från hennes farmor och han bara runt hörnet på kvarteret så hade hon somnat. Vad jag borde ha gjort när vi kom hem var att lägga mig bredvid henne och sova, men nähä. Nu tre timmar senare SKA jag göra det, för är det något jag längtar efter så är det sömn. Tänk att kunna sova till 12 på dagen eller nåt, åhhh, det var tider det.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.