Tutth, som Ronja brukar säga.

image

Ronja brukar ofta slänga ut sin tutte genom spjälorna i sängen, så de landar på andra sidan sängen.. Vi har alltså hennes säng kloss mot vår och på andra sidan är det ungefär en halvmeter till väggen. Tuttproblemet har jag löst genom att ha någon extratutte under min egen kudde och om hon spottat ut den hon somnat med brukar jag lägga den under hennes kudde, så att det ska bli enkelt att hitta en om hon kastat ut den från sängen eller om den ligger invirad i täcket eller nåt. Just nu har jag en tutte under min kudde, vilket kändes i minsta laget, två stycken brukar vara bra. Hon hade spottat ut tutten hon somnat med och när jag skulle lägga den under hennes kudde så hittade jag två till. Jag har min egen lilla gömma tydligen. Men man kan ju aldrig få för många tuttar.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.