Liten Issa.

image

Jag har just packat ner alla tavlor och foton och hittade denna bild på mig och Em i en kartong. Vi har inte haft uppe nästan nånting på väggarna, allt har varit nerpackat lite hursomhelst. Jag kommer ihåg kvällen bilden togs men jag kommer inte ihåg när det var, kan det vara 5 år sedan? Se vad smal jag var. Då tyckte jag inte det..jag kommer fortfarande ihåg vad jag vägde då och jag hade varit svinnöjd om jag vägde det nu. På den tiden åt jag mest ris o ketchup, och ärtsoppa. Jag kanske borde börja med den dieten igen? Då var den iofs inte frivillig, jag sprättade pengarna på helgerna och åt så billigt som möjligt. Ris o ketchup är otroligt billig mat haha. Jaja, slutnostalgiat, nu fortsätter packandet.

1 kommentarer:

emmy sa...
7 november 2010 kl. 02:08

gotta love that pic! ;)

det är najs att minnas de svunna tiderna ibland! <3

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.