Skitunge.

image

Igår hade vi inget kaffe hemma och för att inte göra samma misstag idag, att inte dricka kaffe förrän på eftermiddagen, så köpte jag kaffe på statoil igår kväll. 48 jäkla kronor. Men så värt det.


Igår var vi hos min syster, pappa flög upp från Stockholm för att hälsa på nyaste tillskottet. Jag och Ronja var inte hemma förrän kring 21-tiden och eftersom hon slumrat till i bilen ville jag inte handla på affären så det fick bli Statoil.


Idag har jag en bajsunge här hemma. Pyjamasen, ett par byxor och soffan har fått sin del av skit. Jag gissar att det beror på tänderna som är på väg. Idag ska vi till BVC, det ska bli intressant! Sist hade hon ju inte gått upp så mycket och inte tagit sig över 9-kilosgränsen. Men det lär hon ju ha gjort idag, 8800nånting vägde hon ju sist och var 73,5 cm om jag inte minns fel, vid 8 månader.


Förutom BVC så ska vi packa här hemma, lägenheten vi ska in i har besiktning idag! Så snaaaart är det flytt! Jag ska också försöka hitta ett usb-minne så vi kan åka och förstora lite bilder som Ronjas 'gammo' ska få.


Jaja, dags att byta nästa bajsblöja...

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.