Återkomsten.

image

Det finns ju vissa som inte tror att man tappar hår någon gång efter förlossningen. Alla gör det säkert inte, men helt klart är att det existerar och jag har inte hört en enda som inte gjort det. Nu börjar mitt hår repa sig, eller det började väl för en tid sedan men det är först nu det börjar se lustigt ut. Jag har ofta ofrivillig tuppkam då det någracentimeterlånga håret ställer sig mitt i benan. Men det är väl det minsta problemet just nu, det och bristningarna. Visst förstår jag att folk kan tycka att bristningar efter en graviditet är jobbigt, men det är ju inte direkt nåt man kan göra nånting åt. Jag visste sen innan att jag har lätt för att få bristningar så jag kanske har bearbetat det färdigt långt innan jag blev gravid, jag vet inte.


Bara för att ha nånting att avsluta med så kan jag berätta att imorgon åker vi till Ikea, woho! (och den här gången är det nog JAG som får se till att TOBBE inte svävar iväg och köper hella affärn)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.