Hungrig dam.

image

Nu är det vinter så det är vinterkläder på! Vinterskorna ska vi hämta på lördag då mormor budat hem ett par från Tradera :-)


Storätandet fortsätter.
Före 21 fick Ronja välling (från 1 år) gjord på 250 cl vatten. Kring 24 vaknade hon och slutade inte gråta. Jag tänkte att hon omöjligt kunde vara hungrig så jag gick och vaggade henne och sjöng, men hon blev inte det minsta lugnare så jag försökte med mat och tamefan, nu sover hon sött igen. När jag gjorde i ordning maten så hörde jag verkligen hur hennes mage kurrade. Vi måste verkligen göra ett 'schema' nu för vad och när hon ska äta för att inte vakna av hunger och se till att hon hinner med en portion gröt mellan middag och välling. Stackars lilltjej.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.