'Duktig' tjej.

image

Jag vaknade upp till en konstig dag. Jag har mycket att tänka på just nu och om jag inte var slut innan så är jag verkligen det nu.


Ronja har hittills varit en snäll tjej som inte ens försökt ställa sig i sängen. Idag såg jag hur trött hon var men hon vägrade somna, jag satte henne iaf i sin säng, där brukar hon helt magiskt bli 10 gånger tröttare och när hon får Nalle gångras det med 10. Men nu ville hon sitta och lattja och helt plötsligt såg hon en massa roliga saker på fönsterbrädan som är precis vid sängen och *poff* stod hon där och rotade. Hon blev dock lite för ivrig och släppte båda händerna när hon fått tag i locket till en nappflaska, så hon drattade på rumpan, och det var i det ögonblicket bilden togs.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.