Kalas och första bussturen.

image

Idag har Ronja åkt buss för första gången i sitt liv och hon tyckte det var jättekul! Totalt blev det sex bussturer idag. Vi åkte till Luleå för att gå på kompisen Hildas ettårskalas. Det var barn överallt, även det tyckte Ronja såklart var jättekul, även om hon efter ett tag helst lekte på själv. Hon blir väl kanske som mig...
Efter kalaset åkte vi till mormorn och blev utfodrade och Ronja fick sig ett par Kuomaskor, så nu är hon rustad för vintern! Och för våren...jag köpte ett fleecefodrat regnställ åt Ronja, en jacka o två par byxor, superfina och även om de var begagnade så ser de inte använda ut.


Nu ligger Ronja och sover och jag tar igen mig lite i soffan. Det kan behövas om jag ska orka gå till sängen.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.