Ohhhhlooord.

image

Idag har det varit en sån där dag när allting gått fel. Ronja sov inte när hon skulle sova, blöjorna rasade ner bakom tvättmaskinen, vi hade ingen tejp när jag skulle slå in mammas paket, jag hade köpt laktosfri grädde istället för mjölkfritt kladd, Supermarket hade inget mjölkfritt kladd, Vidars fotoframkallningsapparat var fortfarande trasig (i förrgår när jag gick in dit hade den precis pajjat, och nån timme efter jag ringt idag skulle den vara fixad men det var ju försent för mig gah!) bilen hade slut batteri, sen behövde den tankas, jag har haft ont i huvudet, Ronja har varit supergnällig, Tobbe hade slut batterier i mobilen, en finne har börjat ta över HELA näsan, mammas elvisp lossade små grejer ner i min fluffiga grej till muffinsarna, Ronja slog huvudet i golvet så hon fick avtryck från mattan i pannan osv osv. Tusen småsaker som gått mig på nerverna. Vi hade iaf ett trevligt fika hos mamma, 4 vuxna och 2 (3) barn fick dela på det på bilden. Nu är jag mätt.


Jag ligger i soffan nu, vilket nog inte var ett så smart drag, frågan är om jag orkar ta mig härifrån. Jag kanske sover här. (som jag gjorde i söndags när Tobbe somnat i sängen utan att rätta till madrassen först.)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.