Bra morgon!

Dagen har börjat bra. Jag vaknade av att skitungen sparkade mig i magen och ville ha mat. Vi gick upp till soffan sen för att låta Tobbe sova vidare (frågan är ju hur bra det går med Ronja som ligger och tjoar i soffan). Hon hittade ju sina händer i lördags och idag tog hon medvetet tag i skallran hon fått av Camilla och Staffan och försökte sen få in den i munnen. Fast jag undrar om hon verkligen ville ha den i munnen, jag tror hon satsade på att få in handen i munnen och skallran bara råkade åka med.

Sen kollade jag mailen och där fann jag ett vinnarmail från NoScarlett, jag har vunnit valfria nappar från namnnappen.se (det blir nog dessa)! En sån sak gör mig skitglad, äntligen får jag se lite tur! Det har varit sån himla otur nu, länge...småsaker som bara stör men tillsammans gör en stor jävla klump av otur.

Jaja, bra morgon var det. Den blir bättre med kaffe.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.