slapp.

Det har varit en lugn helg. Jag är trött, tröttare, tröttast. Men nu ska det väl börja vända snart, andra halvan av januari och hela februari är de värsta månaderna. Skitungen verkar ha kommit ur nån fas nu, hon är på bättre humör och sover bättre osv. skönt.  Nu har vi gått över till nan2, vilket vi visst kunde ha gjort ända från födseln men, jaja, stor tjej har hon blivit iaf :) Pratar på och käkar hand och dregglar huuuur mycket som helst. Om jag ids dra fram symaskinen imorgon ska jag sy lite dreggellappar, det behövs så mycket som hon dregglar...

Imorgon skickar vi ut inbjudningarna till dopet! Så håll utkik i brevlådan ;) Det blir mest bara släkt och ändå är vi uppe i över 30 personer. Ska bli skitkul, att få baka en massa! :D
Imorgon är också första dagen vi ska vara ensamma jag och Ronja. Tobbe börjar sin Taxiförarutbildning! Tror nog att det blir bra. Förhoppningsvis blir det massa jobb sen för honom, då ska vi börja babysim med Ronja för det verkar verkligen hur kul som helst när jag hör vad Hugo gör på simmet. badet. simmet? ja.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.