Söta kräkungen.

Ronja i sin Travelbag. Så mysigt, så mysigt!

Och såklart är hon glad när hon vaknar :)

 
 Kolla godistårna!

  

  
 Sötunge.

 

Här ligger hon nu, utslagen i soffan. Hon har varit ganska kinkig idag.. Jag undrar hur natten kommer att gå med tanke på att hon sovit så mycket nu på eftermiddagen. Jag kommer väl vakna tiiidigt av sparkar i magen.

Imorgon ska vi hälsa på hennes mormor, så det kanske är bäst att hon laddar upp med energi ;)

Jag har kommit fram till att hon har för lite bodys i 68, så jag har rotat fram lite i 74 och det funkar väl det med..men jag hittade en hel hög med 56-62! Dumt att ladda upp med så mycket kläder när hon har växt så himla fort och nu när hon har stannat av lite så har vi knappt nå kläder :P Men, vi har ju fått och fått låna det mesta och förhoppningsvis ska vi lämna tillbaks en del snart! :)

Nu ska jag göra i ordning hennes väska för imorgon. Vi blir borta hela dagen så det är väl bäst att bunkra upp med kläder. Kräkunge.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.