Det får duga så här..

..tills vidare iaf. Jag lär väl byta hejvilt när jag hittat en sida med en massa mallar.

Idag har vi hälsat på lille Måns för första gången, Tomas och Evelinas son. SÅ liten! Ronja har ju faktiskt inte varit så liten, så det är ju lite svårt att säga: Tänk när hon var så liten. Då låg hon ju fortfarande i magen och var "Bäbis", men nästan så liten iaf. Blir det en son nån gång i framtiden har jag ikväll spikat namnet, så jag har ju lite tid på mig att övertala Tobbe om det. Jag tror det kan behövas lite övertalning för just det namnet. ;)

Snart trotsar jag hängbuken och åker till badhuset med Ronja. Synd bara att det ska vara så förbanat dyrt! Funderar på om vi ska ta det när vi ändå är i Luleå nån gång, på Hertsön. Bra mycket billigare och vissa dagar har de extra varmt i barnbassängen och det skulle vara så kul att plaska runt. Där kan vi ju bada båda föräldrarna, jag är lite för snål för att betala 75:- för 20 minuter, för längre blir det nog inte att bada med Ronja.

Nu ska jag gå och gräva i kylen!

1 kommentarer:

maria sa...
20 februari 2010 kl. 21:04

shit vad snyggt du fått hära. så mysigt o gulligt! :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.