Fredag - Trött

Alltså. Jag skulle kunna somna nu. Sittandes i soffan.

Idag har vi varit på babysång i Luleå, trevligt såklart och Ronja tyckte det var kul att träffa andra bäbisar. Hon ficktesta på Melwins leksak och den gillade hon, så sen åkte vi och köpte en. Och en filt. Tobbe tycker inte att vi behöver fler filtar nu, det tyckte han inte innan heller. Jag måste få honom att förstå att vi lever långt norrut och då är det bra med många filtar.

Så vi har mest bara shoppat idag. Och slut blev både jag och Ronja. Tror jag ska gå och lägga mig om senast en timme, mysa bredvid Ronja, titta på Vänner och samtidigt virka.

Fan vad dum jag är..varför vänta en timme? Jag går och gör det nu!

 
Min finaste.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.