Tjejen och den feta morsan.

Den tidsinställda bomben går tydligen efter hur många timmar hon sovit och inte efter klockslaget. Igår somnade Ronja ungefär en timme senare än vanligt och i morse släpptes bomben vid 6. Så får vi henne bara att somna lite senare så ska det nog bli bra, 7 känns som en tidigaste-tid att gå upp.

Hon har blivit så duktig vår tjej. Hon sitter jättebra med väldigt lite stöd. Hon kämpar verkligen för att greppa saker på rätt sätt. Hon sjunger med när hon hör musik...

I morgon ska hon få en bumbo. Det ska bli kul att se henne sitta i den :)  På förmiddagen ska vi till Växthuset och efter det ska jag och väga in mig :S Jag ger upp LCHF. Jag äter alldelens för lite för att det ska funka. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i mat men nu är det värre än nånsin och det är knappast bra att inte äta nåt under en lång tid och sen smälla i sig en massa fett. Så nu ska jag försöka med viktväktarnas metod och i fredags träffade jag en tjej som ska hjälpa mig, vi ska kämpa tillsammans :)

Sååå...jag måste rota efter en anteckningsbok så jag kan skriva upp vikten, måtten och vad jag äter. Sen ska jag hitta en bild på mitt forna jag att ha som motivationsbild. Fast kanske borde jag ha en riktigt ful bild på hur jag ser ut nu så att jag inser att jag måste kämpa för att få bort allt överflöd? Jaja.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.