sprutor!

Huvva så hemskt det var när Ronja fick sprutor :( Men, jag trodde att hon skulle reagrera mer än hon gjorde. Hon grät i 2 minuter och snyftade litegrann efteråt. Hon slocknade så fort Tobbe la ner henne i babyskyddet och när hon sen vaknade var hon skitglad. Gnället började komma efter 17-tiden och sen var hon i princip otröstlig stackarn. Hon hade fått en alvedon och det märktes verkligen när den börjat verka, hon slappnade av...men så jagade hon upp sig själv igen så hon fick lite mat och somnade sen som en stock, det gjorde jag med. Jag hade bedömt det lite fel och hade lagt henne lite för mycket på min sida av sängen så i några timmar fick jag sova på mina armar för att öht rymmas. Sen har hon sovit lite oroligt men jag tycker ändå att hon har tagit det hela bra. skönt. Nu ligger hon och flinar i soffan :)
En viss dam hade spytt ner alla sina bodys, så vi körde på klänning dagen till ära.

Vi var ju på babysång igår också, uppskattat av både mor och dotter. Ronja spelade maraccas och flirtade lite med Melwin. Så jäkla söta. Melwin blev alldelens till sig är han såg Ronja och hon satt bara och tittade på honom och log :) Vi åkte förbi mormor på väg hem så hon fick prata lite med Ronja och sen var det raka spåret till bvc.
Jag tippade ju att Ronja skulle väga 7045 och vara 65 lång. Hon vägde 7070, såååå nära! Och var 63 lång, men där tror jag de mätt fel för isf har hon bara växt 1 cm på en månad och med tanke på att hon totalt växt ur strl 62 på den tiden så gissar jag att hon är längre.

 Nyvaken, och glad som vanligt.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.