onsdag.

Ronja ligger och sover på min arm. Jag kan inte hålla mig utan böjer mig fram och pussar på henne och snosar då och då. Under hennes näsa är det bäst att snosa, där luktar det Ronja.

Tobbe har gått tre dagar av utbildningen och jag känner redan att det är jobbigt. Jobbigt att bli isolerad så här, ensam, utan bil. Nog kan jag ta bussen men det blir ju inga spontana utsvävningar direkt. Så det här kommer nog att sluta med att jag och Ronja åker med honom varje dag till Luleå. Bättre än att gå här hemma och skräpa i 8 veckor.

Det har inte hänt så mycket idag.. jag och Ronja har lallat på och inte har jag fåt tmycket gjort eftersom den lilla damen kräver sin upmärksamhet. Har hittat en massa saker jag ska beställa från Tradera, till tårtorna som jag tänkte göra till dopet. Jag kan inte lova att de blir fina men jag kan ju försöka iaf! :D

Nu ska jag gå och virka minst en ruta till! Gonatt!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.