virkvirkvirk

Idag har vi varit i Luleå. Tobbe på sin utbildning och jag och Ronja åkte till hennes mormor. Hon var på jobbet fram till 13 och kom sen o myste med Ronja. Hon lärde mig hur man virkar mormorsrutor så nu jäklar. Filten jag började på tidigare blev så himla hård, men det här blir nog bättre. Tobbe och mamma tror att jag hinner färdigt den till mina barnbarn kommer.....jag ska allt visa dom!

Ronja har inte sovit så mycket under dagen men nu sussar hon sött. Jag somnade bredvid henne tidigare och vaknade efter en skitäcklig dröm om monster. Mörka scener med monster varvat med ljusa fina tillsammans med familjen. Jag hade en riktigt obehaglig känsla i kroppen när jag vaknade. Blä.

Nu ska jag ta fram virkningen och hoppas på det bästa!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.