choklaaa.

.
I måndags när vi åkte in till akuten så gjorde vi det vid middagstid. Ingen av oss hade ätit så vi köpte oss varsin chokladbit i automaten de här där. Jag skulle äta min och samtidigt hålla i Ronja. Jag tog bort pappret, höll chokladen i handen, Ronja i famnen och fipplade samtidigt med nånting annat. Då såg jag hur Ronja for framåt lite med kroppen, jag reagerade ju såklart genom att sätta henne upp ordentligt igen och vad ser jag då? Min choklad är blöt.......hon hade tjuvsmakat! Jahapp. Jag som tyckte vi kunde vänta med godissmakandet i några år och så lyckas hon smaka choklad innan hon är 6 månader. Och det var jag själv som såg till att hon kunde smaka! Jaja, då var första gången för det bortgjort då :)


Febern lugnade ju ner sig igår men nu är hon uppe på 38,6 igen. Inte superhög men nog hög för att läkarna ska rekommendera feberdämpande. Hon är piggare nu iaf, skriker när hon är hungrig och äter ganska bra. Hon skrattar och tycker det är roligt när jag tuff-tuff-tuffar åt henne när jag sjunger om Tingelingelinge tåget.

Nu verkar det som att damen vill somna så då tänker jag göra detsamma. Även om Tobbe tog natten eftersom jag mådde pissdåligt så har jag inte mycket ork idag.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.