Gnällgnällgnäll.

.
Ronja är en riktig gnällspik om dagarna. Ja, om kvällarna också. Nu sover hon äntligen och jag ska plocka fram saker till imorgon. Ronja ska få följa med på jobbet för möte tillsammans med facket så att jag kanske får lite bättre koll på vad som händer egentligen. Så då hoppas jag verkligen att hon sköter sig! Det var facket-snubben som sa att jag skulle ta med henne så vi får väl skylla på honom om hon skriker och lever jävel ;-)

Efter mötet ska vi på mamma/barn-lunch, så då får vi återigen hoppas på att hon är på bra humör. Jag tror inte det är nån idé att ta med mat åt henne utan hon får minsann äta ersättning imorgon. Att hon var sjuk så länge och nu när hon har ont i munnen ställer till det endel med maten, så vi får väl ta det lugnt med det nu.

Vi har förresten stängt av värmen här inne nu, men det är syyyykt varmt ändå. Tobbe satte in en fläkt i sovrummet igår så vi iaf får lite cirkulation. Min mamma som är myggnätsexpert ska få i uppdrag att fixa en myggnätsdörr så vi kan vädra utan att hund/katter/barn smiter ut och utan att getingar smiter in. Det finns inte så mycket andra vädringsmöjligheter än ytterdörren eftersom fönstrena verkar vara fastmålade och det känns väl kanske lite riskabelt att försöka få upp dem om man inte är säker på att de går att stänga igen.

Jaja, fixa för imorgon var det ja.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.