Trött tjej.

.
I dubbel bemärkelse.

Idag har vi hängt med andra mammor och barn, det har varit sjukt varmt så största delen av tiden lallade Ronja på i enbart blöja. Det bjöds på go-lunch för mammorna och bad för barnen.

Nu är både mamma och barn trötta så det blir en tidig kväll för båda två, Ronja har ju fått för sig att somna sent om kvällarna nu, förhoppningsvis ändrar hon sig och börjar somna tidigt snart igen.



Ronja somnade med både snuttefilt och snuttenalle. Jag tror vi kör på de två i fortsättningen för hon verkade tycka att det var myyyysigt. Ni skulle ha sett hur hon kramade nallen :-)

Nu ska jag fixa i ordning inför natten. Helst hade jag velat att Tobbe gjorde det men han har städat så mkt idag så nåt ska han väl slippa ;-) Sen är det nattinatt för mig med!

Förresten, om ni är nyfikna över hur mötet med facket och jobbet gick så kan jag avslöja att vi kom fram till att det är bäst för alla parter att jag är mammaledig så länge som möjligt. Attans då ;-)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.