Uteuteute.


Idag har hela familjen varit ute största delen av dagen. Först fick jag sovmorgon till strax innan 11! Tobbe hade tagit med sig Ronja till sina föräldrar så att jag skulle få sova! Söt. Så jag och Kira gick dit när jag hade vaknat.

När vi sen kom hem grillade vi korv och åt ute, och sen åkte Tobbe iväg för att hämta sina bowlingklot och när han kom hem gick vi ut igen! Denna gång för att fixa i ordning i mitt land :-D Jag har fått en pallkrage och jord av svärmor så jag har satt ner en tomatplanta och två paprikor som jag fått av mamma. Hon ska till Malå i helgen och tar då med sig några av morfars jordgubbsplantor hem. Det var hans grej, jordgubbar och hundar :-)
Sen har jag en jordgubbe och en lilja hos svärmor som hon vinterförvarat åt mig, som också ska ner i landet. Så jag hoppas att det blir nåt iaf, jag kanske ska vara glad om de växer öht med tanke på mina gröna fingrar. :-D

Jag tänkte göra en tidig kväll men som vanligt tar jag mig inte i säng förrän efter 23...

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.