Halvårsdan.

.
Idag var det 6 månader sedan Ronja föddes. Tänk så lycklig jag var då.

Jag och Ronja har firat dagen i Luleå. Vi träffade Maria, Monica och Em på stan och sen åkte vi till Bergnäset. Förutom att det hände en liten olycka med spisen så var dagen grym. Jag gjorde det otänkbara och köpte blåa skor, Monica fixade tacopaj, Em stekte köttfärsen i grannhuset, vi slappade, tog en lite runda nedför memory lane och jag blev aningens sentimental och önskade att man kunde vrida fram och tillbaks klockan lite som man vill.

Vi såg film hos Maria, Ronja ville inte somna, och sånt där som man pratar om med tre andra tjejer pratades det om. Nu är jag helt slut men har insett att det bara är att jag vänjer mig.


Allt kan man ta ifrån människan
Utom en sak – den yttersta friheten
att välja förhållningsätt
till det som livet för med sig
-Viktor Frankl
 
 
 

2 kommentarer:

Boman sa...
17 maj 2010 kl. 19:58

men vikken FAGER bild haha! aj aj aj =) Det var sweet down the memory lane =P

Em sa...
25 maj 2010 kl. 17:01

håller med bomannen i båda fallen :P

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.