bus.

[slideshow]

Det börjar vara dags att återgå till jobb och dagis nu känner jag, vi behöver båda komma ut. Fröken ville inte ha tillbaks Ronja riktigt än men jag satsar på att lämna henne där på torsdag.

Annars har det inte hänt så mycket direkt. Vi har busat och tjorvat vid läggdags såpass att jag fick ta till gungstolstricket, då somnade hon på två röda.

På tal om röda...Jag hittade ett par likadana stolar som jag har nu, fast röda, på IKEAs hemsida. Det står att varan finns i lager i Haparanda men när jag sen klickar in för mer info står det att de inte säljer dem där öht. What? Hur går det ihop? De måste säljas där. Jag ska ha dem. Och jag känner inte för att åka till Sundsvall för att köpa 4 plaststolar från IKEA.

 

2 kommentarer:

IsabelleBL sa...
9 februari 2011 kl. 07:52

Nej men nog finns stolarna, om inte annat så är det liknande. Du kan inte beställa dom så fattar jag det. Ska inte dröja så länge så drar vi :)

IsabelleBL sa...
9 februari 2011 kl. 14:37

Haha nu får du ta o logga ut från min användare mamma! :)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top VILDUNGE.se. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.